Feeder kolory szczytówek
Maniek
2006-07-28 05:38:28 UTC
Witam!
Mam pytanko jak to jest z kolorami szczytówek w Feederkach odno¶nie ich
miêkko¶ci. W jakim¶ artykule wyczyta³em, ¿e zielona jest najdelkatniejsza,
¿ó³ta po¶rednia a czerwona najtwardsza. Ale z tego co zauwa¿y³em w feederze
Jaxon Crystalis wynika, ¿e to czerwona jest po¶rednia a ¿ó³ta (kremowa
) najtwardsza.

Pozdrawiam Jaros³aw Mañkowski
robbi
2006-07-28 06:16:30 UTC
Post by Maniek
Witam!
Mam pytanko jak to jest z kolorami szczytówek w Feederkach odnośnie ich
miękkości. W jakimś artykule wyczytałem, że zielona jest najdelkatniejsza,
żółta pośrednia a czerwona najtwardsza. Ale z tego co zauważyłem w feederze
Jaxon Crystalis wynika, że to czerwona jest pośrednia a żółta (kremowa
) najtwardsza.
Taaaa ...

Ja mam tez jaxona - najtwardsza ma kolor zielony a najdeliktaniejsza
jest czerwona ;D
Wydaje mi sie ze to co w artykulu to pewien standard ktorego nei
wszysycy sie trzymaja.
Najlepiej i tak zawsze wziasc zestaw dolaczonych szcytowek w reke i
popatrzec ktora jak sie ugina.
--
pzdr
robbi

Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.
pelek
2006-07-28 06:23:58 UTC
Użytkownik "Maniek" napisał w wiadomości
Post by Maniek
Witam!
Mam pytanko jak to jest z kolorami szczytówek w Feederkach odnośnie ich
miękkości...
Chwyc razem w dwa palce cienkie konce wszystkich szczytowek tak aby grubsze
konce swobodnie zwisaly obok siebie. Powinny sie znalezc na roznych
wysokosciach z czego mozna wywnioskowac o ich sztywnosci. Nie mam jeszcze
feederka wiec strzelam ale taki test powinien dzialac :)
Przemysław Kupś
odziu
2006-07-28 06:49:19 UTC
Post by Maniek
[...]
No ja mam "Colmica" i tam jest podobnie jak w artykule, czerwona jest
twardsza a zielona miękka.Przy wyborze, zasadzie nie patrzę na kolor
szczytówki tylko na grubość końcówki, im bardziej cienka tym bardziej
miękka, a długości są równe. :-)
--
Pozdrowienia
Piotr Ratyński
GG:1064092
.:cezane:.
2006-07-28 07:20:52 UTC
Post by pelek
[...]
Dobrze glowkujesz ;)))
Ja klade na krawedzi stolu i przytrzymuje palcem z gory - wtedy pomiar jest
bardziej precyzyjny (w zaleznosci jakie kto ma paluchy ;))) )

pozdrawiam
cezane
MAKARENA
2006-07-28 09:00:26 UTC
Ja wyznaje zasade ze im jasniejsza tym bardziej miekka .
Ale oczywiscie zawsze mozna sprawdzic to " recznie "
Pozdrawiam :
MAKARENA

- Czy mo¿na mieæ pr±d za darmo ?!
- Paaanie daj Pan spokój !!
taurus
2006-07-28 09:17:19 UTC
luknij tutaj http://www.vendi.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=5208

Jarek
Katanka
2006-07-28 18:12:03 UTC
Post by Maniek
[...]
To jest ró¿nie. Teoretycznie zielona - najbardziej miêkka, ¿ó³ta - ¶rednia,
pomarañczowa - najtwardsza. Ale i kolory s± ró¿ne i twardo¶ci nie zawsze
pasuj± ;) Przyk³±dem mo¿e byæ Jaxon, gdzie czerwona czasem jest najbardziej
miêkka :)

Sprawdzaj tak: k³adz wszystkie obok siebie na stole, aby zwisa³a wiêksza
czê¶æ szczytówk i sprawdz, które maj± najwiêkszy "zwis" :)
--
Katanka
***@interia.pl