Wiadro zanętowe
MAX
2007-03-17 16:54:57 UTC
Czolem uzywa ktos z was wiadra zanetowego z materialu ?
Czy to wiadro nadaje sie do przecierania zanety czy tylko do mieszania i
przechowywania ? Czy warto je kupic czy dac sobie z nim spokoj ?

MAX

www.wedkarstwo.bo.pl
GG 2458586
Daniel
2007-03-17 19:10:43 UTC
Post by MAX
Czolem uzywa ktos z was wiadra zanetowego z materialu ?
Ja czasem...
Post by MAX
Czy to wiadro nadaje sie do przecierania zanety czy tylko do
mieszania i przechowywania ?
Słabo się w tym miesza.....

Czy warto je kupic czy dac sobie z nim
Post by MAX
spokoj ?
A jaka to kasa teraz? Jak nie dużo to warto :)
Jak dużo, to nie warto...
Daniel
http://extreme.olsztyn.pl/
Katanka
2007-03-17 20:00:20 UTC
Post by MAX
[...]
Mam, uzywam i u¿ywa³em od zawsze :) Jest niezast±pione w przypadku jesli nie
³owisz na sp³awik, tylko na gruncik i jesli nie chcesz dzwigac ca³ego
tarabanu ze sob±. To wiadereczko sk³ada siê tak, ¿e mam go w 3 komorze
pokrowca. W³a¶ciwie to wszystko sobie tak rozplanowa³em, ¿e mie¶ci siê w
pokrowcu (2 wêdki, krzese³ko, wiaderko, podbierak, podrywka, 2 podpórki,
sztyca do siatki, 2 grzebienie, ³y¿ka zanêtowa, zapasowe szczytówki). Osobno
noszê tylko i wy³acznie pude³ko wêdkarskie i siatkê :)

Co do samego wiaderka, nie nadaje siê pod sito, dlatego zanêtê tam rozrabiam
tylko do koszyczków (nie musi byc tak dok³adnie rozrobiona).
--
Katanka
***@interia.pl
Wodom Cze¶æ !!!
MAX
2007-03-17 20:13:16 UTC
Mam, uzywam i używałem od zawsze :) Jest niezastąpione w przypadku jesli nie
łowisz na spławik, tylko na gruncik i jesli nie chcesz dzwigac całego
tarabanu ze sobą. To wiadereczko składa się tak, że mam go w 3 komorze
pokrowca. Właściwie to wszystko sobie tak rozplanowałem, że mieści się w
pokrowcu (2 wędki, krzesełko, wiaderko, podbierak, podrywka, 2 podpórki,
sztyca do siatki, 2 grzebienie, łyżka zanętowa, zapasowe szczytówki). Osobno
noszę tylko i wyłacznie pudełko wędkarskie i siatkę :)
Co do samego wiaderka, nie nadaje się pod sito, dlatego zanętę tam rozrabiam
tylko do koszyczków (nie musi byc tak dokładnie rozrobiona).
O to mi chodzilo ;)
dzieki

Problem w tym ze np wiadra 17-stki nie maja dekla. I prakycznie nie
nadaja sie do przenoszenia zanenty a 25ki sa za duze.
Jakie stosujecie patenty ? (jesli ktos posiada takie wiadro)

MAX

www.wedkarstwo.bo.pl
GG 2458586
Plumke
2007-03-17 20:45:34 UTC
Post by Katanka
podrywka,
odziu albo newrom to by podali paragraf a ja jestem leniwy wiec:
??? sie tylko zdziwie
plumke
Katanka
2007-03-17 20:54:36 UTC
Post by Plumke
Post by Katanka
podrywka,
??? sie tylko zdziwie
Nic nie jest bia³e i czarne :) Jest te¿ czasem szare :) hehehe
--
Katanka
***@interia.pl
Wodom Cze¶æ !!!
odziu
2007-03-17 21:01:00 UTC
Post by Plumke
Post by Katanka
podrywka,
??? sie tylko zdziwie
http://www.psr.waw.pl/podsum.html#podrywka
--
Piotr Ratyński
Skype:odziu1
GG:1064092
Plumke
2007-03-17 20:59:14 UTC
:)
odziu
2007-03-17 21:08:35 UTC
:)
Ale zapomniałem dodać, ze na żywca nadal można łowić, tylko należy go
nałapać rękami. (jeden z wielu przepisów świadczących o indolencji
urzędasów)
--
Z uśmiechem
Piotr Ratyński
GG:1064092
Plumke
2007-03-17 21:25:35 UTC
Ale zapomnia³em dodaæ, ze na ¿ywca nadal mo¿na ³owiæ, tylko nale¿y go
na³apaæ rêkami. (jeden z wielu przepisów ¶wiadcz±cych o indolencji
urzêdasów)
bierzesz splawik przeremblowy 0,5g i ....jedziesz na czas
:)
plumke
odziu
2007-03-17 21:32:50 UTC
Post by Plumke
bierzesz splawik przeremblowy 0,5g i ....jedziesz na czas
Taa... Może wyglądam na nienormalnego, ale nie złowiłem jeszcze
karaska w przerębli. Idę porostu z kijem na "żabidołek", kręcę nim
zielsko i wyciągam razem z odpowiedniej wielkości dziećmi karasia. Ale
ogólnie, to wolę spinning. :-D
--
Piotr Ratyński
Skype:odziu1
GG:1064092
Plumke
2007-03-17 21:36:51 UTC
Post by Plumke
bierzesz splawik przeremblowy 0,5g i ....jedziesz na czas
Taa... Mo¿e wygl±dam na nienormalnego, ale nie z³owi³em jeszcze karaska w
przerêbli.
przremblowy jest tylko splawik...a zywca cwiczysz chocby w kaluzy na ul
¶w.Marcin
:)
plumke
janusz.s
2007-03-17 21:41:17 UTC
Post by Plumke
Post by odziu
[...]
Gdzie w lecie znajdę przeręblę?
Janusz S.
januszkropkasgibonfuciokropkapl
odziu
2007-03-17 21:47:37 UTC
Post by Plumke
przremblowy jest tylko splawik...a zywca cwiczysz chocby w kaluzy na ul
św.Marcin
Mam taki spławik nieprzeręblowy, ale łowię przy jego pomocy normalne
ryby, a nie żywca. No może jakbym miał przeręblowy i spróbował na
św.Marcinie...
--
Piotr Ratyński
Skype:odziu1
GG:1064092
Plumke
2007-03-17 22:08:41 UTC
Mam taki sp³awik przy pomocy ¿ywca. jakbym spróbowa³ na ¶w.Marcinie...
mniejsza o drobiazgi
:)
...no chyba ze to zywiec
bo prawie robi wielka roznice
;D
plumke
Plumke
2007-03-17 22:08:44 UTC
Gdzie w lecie znajdê przerêblê?
pytaj gajowego
:)
plumke
janusz.s
2007-03-17 22:12:33 UTC
Post by Plumke
Post by janusz.s
Gdzie w lecie znajdę przeręblę?
pytaj gajowego
Kurde las wycieli. ;)
Gajowego teraz nie ma.
Katanka
2007-03-18 02:27:14 UTC
Post by Plumke
[...]
Pogadaj z kierownikiem lodowiska :)
--
Katanka
***@interia.pl
Wodom Cze¶æ !!!
Rodzynek
2007-03-18 11:25:26 UTC
Post by MAX
Problem w tym ze np wiadra 17-stki nie maja dekla. I prakycznie nie
nadaja sie do przenoszenia zanenty
Witam

Rameau wymyslilo taki patent
http://www.sklep-wedkarski.com.pl/product_info.php?products_id=2269&osCsid=21688ab5ec8793dd1bee0166b7fc969fAle ta cena to troche przerost formy nad trescia.>a 25ki sa za duze.Ale chyba najbardziej funkcjonalne (pokrywa i miska w srodku) Przyznam zenajchetniej tego wiadra uzywam.A co do przecierania zanety to jesli na rzece faktycznie przy lowieniufederem mozna sobie darowac, to na wodzie stojacej wole jednak aby zanetanawet w koszyczku dobrze mi pracowala. Dlatego mysle Maxiu, ze3 lepiejzostan przy wiaderkach "sztywnych" przeciez i tak dojezdzasz nad wode autem.PozdrawiamRodzynek
Rodzynek
2007-03-18 11:27:54 UTC
Witam

Nie wiem jak to sie stalo, ale tego posta nie da sie czytac. Cos mi sie
chyba w kompie poprzestawialo

Przepraszjajacy za utrudnienia
Rodzynek

Następna strona >