Feeder + kolowrotek
detox
2006-07-20 10:20:29 UTC
Witam,

Czy ktos z Was uzywa Konger Vega Feeder Heavy 3,60/90g. Slyszalem pare
pozytywnych opinii i zastanawiam sie nad zakupem. Chodzi mi czy kijaszek
jest w miare sztywny i nie buja sie na podporkach, jaka jest jakosc
wykonania i czy nie lepiej dolozyc do jakiegos Shimano Catana. Druga sprawa
to kolowrotek i tutaj wybor padl na Shimano Catane 2500 FA lub 4000. Jakie
sa Wasze opinie na temat tego zestawu ?.

Pzdr
MARIUSZ
2006-07-20 12:22:13 UTC
Post by detox
[...]
do kijka niemoge die wypowiedziec gdyz mam feedery jexona i yorka co do
kolowrotka to polecam shimano catane 3000 sam lapie na taki kolowrotek i
niezamienil bym na inny, spokojnie wycholujesz na to nawet duzego karpia ;-)

Mariusz
waldi
2006-07-20 15:17:35 UTC
Post by detox
[...]
Ja mam Kongera vectrona heavy feeder 3,90 /90 i jaxona 3,60.Konger jest
jakiś taki poręczniejszy, mimo ze dłuszy.Mimo ze to inny model ja jestem
bardzo zadowolony.

Waldek
Katanka
2006-07-20 15:21:45 UTC
Post by detox
Witam,
Czy ktos z Was uzywa Konger Vega Feeder Heavy 3,60/90g.
Posiadam feeder Vega Tele Feder. Jest wy¶minity :) Przy holu ryby piêknie
pracuje, a na stojaczku jest sztywny. Polecam !
--
Katanka
***@interia.pl