wycena
slasz
2005-04-02 10:39:42 UTC
z miejsca przepraszam jeśli nie ta grupa ale nie wiem gdzie sie skierować.
moj kumpel dostał "powazny" sprzęt wedkarski ale nigdy nie łowił i nie ma
zamiaru wieć chce go sprzedać ale nie ma pojęcia jak go wycenić. Nie chce
dać na allegro ale sprzedać na miejscu. I tu chciałem prosić grupowiczów
jeśli ktoś ma taki sprzęt o wycenę ile dla niego jest to warte, wiem że to
trudne ale bedę wdzięczny. Niechciałbym kumpla zostawić na lodzie sam
kupiłem od niego tylko kilka drobiazgów bo sprzęt mam kompletny i nie mam
kasy na nowe zakupy(choć oczy mi się świecą, to nie chcę kupić by nie
pomyślał ze chcę tanio lub licze na jego zniżkę taki jest przeważnie koniec
przyjaźni)a nie chciałbym go zostawić na lodzie bez pomocy na którą liczy.
Jeśli mogę liczyć na grupowiczów to bardzo proszę o pomoc i dzięki
oto ten sprzęt:
wędki:
Balzer Magma Silver Carp 12'(3,6m) 11046/364 2 lbs
Daiwa 576M-360 3,6m 40-80g 8 części
Cormoran Black Star Classic 3,0m(10')
Daiwa cosmoace Carbon CA120-30 3,0m 15-40g 2 części
YAD Nottingham 390 Professional Mesh Carbon Top sic guide
Schimano super match 420 4,27 3 części - odległościówka
Jaxon Genesis Tele Carp Expert 360 20-60g WJ-GX36060
Jaxon Syrius 390/40 Tele 3,9m 10-40g WJ-SYT39040
Europe Whip Exclusive 220g 6,0m - bat
Europe Exclusive 249g 7,0m - bat
Jaxon Syrius 360/70 Feeder 3,6m 20-70g WJ-SYF36070
Jaxon Syrius 390/100 3,9m 20-100g WJ-SYF390100

kołowrotki:
Cormoran 30 reel no1 4,8:1 sl elbas 30 2 łożyska
Mikado Nike 407A 1:5,1 7 łożysk
Mikado KJ300RD Graphite 3 łożyska
Mustad Blue Point 237 1 łożysko stary i duży
Cormoran Pro EL-BAS 40 4,8:1 2 gear oscilation sys 4 łożyska
Mitchell Quartz HS 6.2 HI Power 5 łożysk
Zebko Amira Si 20 3 łożyska r?
Shimano Catana 1000R 3 łożyska sbl
Catking Runnner 40 6 łożysk
Mikado Runmachine rm4009 9 łożysk

wiem że jest tu trochę i tanich rzeczy ale piszę wszystko tak jak mi
dostarczył kolega a spisywał dane ze sprzętu
są jeszcze podbieraki, pokrowce, sita, proce, masa haczyków tylko drogich
firm, spławiki i inne, ale to chyba sprzeda hurtowo bo nie da się wycenić
dziękuję za pomoc i przepraszam jeszcze raz jeśli NTG
picard
2005-04-02 12:39:41 UTC
Post by slasz
Jeśli mogę liczyć na grupowiczów to bardzo proszę o pomoc i dzięki
Witam!
Pod tym adresem masz linki do sklepów wędkarskich:

http://klub.chip.pl/wedkuje/A001.php?go=E40A

sprawdz ile kosztuje taki sam nowy sprzet w sklepach i podaj mu te ceny.Niech
sam wyceni na podstawie tych cen i zuzycia sprzetu.Wszystkiego moze nie bedzie
ale czesc na pewno.Jesli nie bedzie tego samego to mozna znalezc cos bardzo
podobnego i oreintacyjnie okreslic cene.
picard
slasz
2005-04-02 16:52:06 UTC
Post by picard
Witam!
http://klub.chip.pl/wedkuje/A001.php?go=E40A
Przewertowałem ale i tak nie doło się wszystko znaleźć, bez problemów
poszedł jaxon, yad,balzer reszta to problem, gdybym miał katalogi to może
dobrałbym coś podobnego lierka inna w oznaczeniu może oznaczać zupełnie
inny sprzęt i z innej półki więc porównać ciężko. Liczę na wędkarzy którzy
mieli do czynienia lub mają z tym sprzętem. Ale dzięki za link i
pozdrawiam... oczekuje dalszych reakcji